dimarts, 21 d’octubre del 2008

PRIMER DE TOT... ENS PRESENTEM!!!

Som una colla de marxosos, ara ens coneixereu d'un a un:



Sandra Arrastia: soc una noia que m'agrada comptar amb les amigues. M'agrada anar a ballar i menjar amb les amigues.






Marc Llenas: m'agrada anar a buscar el fluor i ajudar al meu amic Marc Fosch. Tot i que sembla mentida m'agrada molt Hospital Central i Ventdelplà. Per cert, soc del Barça.







Meritxell: soc una noia amb molta marxa i m'agrada molt ballar salsa. Un cop a la setmana em poso ben guapa i vaig a ballar a un "garito".










Silvia: vaig a entrenar a bàsquet tot i que estem perdent, però tinc pensat fer moltes cistelles. El que m'agrada molt és anar a ballar a la disco "Luz de gas".







Edu: jo soc del Barça. Escolto molt la música de Manà, i m'agrada mirar les fotos del poble. M'encanten els cotxes i els quads.










Belen: soy una chica muy romántica, y me gusta escuchar la música de Malú. Lo que más me gusta hacer en el taller son pulseras.







Marc F: soc culé de cap a peus!!!! m'agrada molt ballar i fer anar de bolit al Marc Ll. Soc el més petit (d'alçada) de la colla però... al pot petit hi ha la bona confitura.





I nosaltres tres som els que hem tingut la sort d'entrar en aquest "Club" tan exclussiu...













La Manuela...



... Noemi...



... i el Xavi.

1 comentari:

Ingrid Vilardell ha dit...

Xavi: Molt i molt xulo!!!!!, ja hi entrare mes sobint..

Ferran